CryENGINE 2 na konsolach

Według jednego z szefów firmy Crytek, Haralda Seeleya, multiplatformowa wersja silnika CryENGINE 2 przygotowywana z myślą o konsolach obecnej generacji, czyli Xboxie 360 i PlayStation 3, będzie wyglądała równie dobrze, jak w przypadku wysokich ustawień na komputerach PC.

"Spodziewamy się ostatecznie osiągnąć taki rezultat, że gry będą wyglądały tak, jakby były uruchamiane na najwyższych lub prawie najwyższych ustawieniach na PC." - powiedział Seeley w wywiadzie, jaki przeprowadzili z nim redaktorzy serwisu IGN. Jednocześnie zastrzega on, że portowanie silnika na konsolę Sony stanowi znacznie większe wyzwanie. Warto także zauważyć, że od czasu premiery Crysisa na PC, CryENGINE został znacznie udoskonalony. Przemodelowano współpracę z wielordzeniowymi procesorami, wprowadzono natywne wsparcie dla Visty i DirectX10, ulepszono system odpowiadający za fizykę, dodano nowy system animacji, etc.

Reklama
Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: playstation 3
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy