"Cow level" powróci w Diablo III?

Któż nie zna lokacji z uzbrojonymi dwunożnymi krowami z Diablo II potocznie zwanej "Cow levelem"?

Jay Wilson z Blizzarda w jednym z wywiadów przedstawił swoją wizję roli, jaką ukryte poziomy powinny spełniać w grach. A czy podobną pikanterią będzie charakteryzować się trzecia część serii Diablo?

Gracze uwielbiają rozmaite smaczki w grach. Fani Blizzarda zapewne doskonale pamiętają tzw. "Cow level", czyli specjalny poziom z iście wołowymi przeciwnikami zaimplementowany do Diablo II, który odblokowywał się po zgromadzeniu odpowiedniej kombinacji przedmiotów. Temat ukrytych lokacji powrócił przy okazji ogłoszenia prac nad trzecią częścią serii, jednak dotąd twórcy z uśmiechem na twarzy zaprzeczali, jakoby "Cow level" miał się w niej pojawić.

Reklama

Kwestii nie odpuścił jeden z redaktorów bloga MTV Multiplayer, który zapytał Jaya Wilsona z Blizzarda wprost: Czy w Diablo III będzie "Cow level"? "W tej chwili nie wiemy" - odparł Wilson poprzedzając swą wypowiedź śmiechem. "Naprawdę podoba mi się pomysł wprowadzania sekretnych rzeczy urzeczywistniony w Diablo II, jednak nie jest to sprawa, o której zadecydujemy tak wcześnie. Jeśli coś jednak dodamy, mogę zapewnić, że gracze będą z tego zadowoleni" - dodał.

Zdaniem Wilsona taki bonus ma swoje wady i zalety. Niewątpliwym atutem sekretnego poziomu z Diablo II był fakt, że miał on określone przeznaczenie. Negatywnym elementem według projektanta Blizzarda jest z kolei zbyt duża rola, jaką "Cow level" spełniał w grze. "Pragniemy by ukryta lokacja spełaniła pewne funkcje, jednak chcemy uniknąć sytuacji, w której zastąpi ona główną zawartość. Sądzę, że "Cow level" właśnie tak zrobił".

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: wilson | Diablo III
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy