Co opóźniło premierę Age of Reckoning?

Gra Warhammer Online: Age of Reckoning zdążyła się już zapisać w umysłach swych potencjalnych fanów jako produkcja, której premiera była wielokrotnie wcześniej przekładana.

Wystarczy przypomnieć sobie pierwotne obietnice mówiące o tym, że pierwsza gra MMO osadzona w świecie wzorowanym na uniwersum Warhammer miała ukazać się już w 2007 roku. Niestety kolejne miesiące przynosiły niezbyt optymistyczne wieści związane z ostateczną datą pojawienia się Warhammer Online na rynku, a latem tego roku EA oznajmiło, że Age of Reckoning zadebiutuje na półkach sklepowych już we wrześniu 2008.

W jednym z ostatnich wywiadów Mark Jacobs, szef EA Mythic stara się wyjaśnić, dlaczego doszło do ostatnich opóźnień.

Reklama

Według niego, jedną z przyczyn tego stanu rzeczy był fakt wydania przez Blizzard Entertainment najnowszego dodatku do World of Warcraft zatytułowanego The Burning Crusade. Oto bowiem pierwszy płatny dodatek do WoW, w kwestii jakości questów do wykonania postawił konkurencji poprzeczkę na tyle wysoko, że twórcy Age of Reckoning musieli całkowicie zmienić podejście do wcześniej stworzonych przez siebie zadań dla gracza.

"Bez wątpienia pojawienie się na rynku Burning Crusade wywołało niemały wstrząs" - tłumaczy w wywiadzie dla MTV Marc Jacobs - "W momencie, w którym (Blizzard - przyp. autora) wypuścił ten dodatek, oczekiwania graczy niewspółmiernie wzrosły. Popatrzeliśmy na ogrom zawartości umieszczonych w Burning Crusade i stwierdziliśmy, że potrzebujemy znacznie więcej czasu, by ten sam efekt osiągnąć i u nas. Tak więc opóźniliśmy premierę gry".

Na szczęście dla nas - graczy, Warhammer Online: Age of Reckoning ujrzy światło już za kilka dni - 18 września tego roku. Gra zostanie wydana nakładem Electronic Arts Polska, a jej cena została ustalona na 139 PLN.

Gry-Online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy