Co dalej z Wiedźminem?

Dodatki? Pełnoprawne kontynuacje? Wersje konsolowe? Plany dotyczące dalszego rozwoju polskiej marki Wiedźmin są na razie nieznane, acz wachlarz koncepcji jest dość szeroki.

Tom Ohle, zajmujący się w CDP RED marketingiem i PR-em poruszył ten temat w jednym z ostatnich wywiadów.

Na łamach serwisu Gamasutra ukazał się wywiad z członkiem ekipy CD Projekt RED, Tomem Ohle, wiceprezesem ds. PR i marketingu na terenie Ameryki Północnej i Wielkiej Brytanii. Podczas rozmowy poruszono wiele tematów, jednak graczy najbardziej interesuje zapewne przyszłość Wiedźmina, cieszącego się ogromnym zainteresowaniem nie tylko nad Wisłą, ale także poza granicami naszego kraju.

W pierwszej kolejności trzeba jednak wspomnieć, że Ohle postrzega Wiedźmina jako jeden z najtrudniejszych projektów w jego karierze. Cała ekipa doskonale zdawała sobie jednak sprawę ze wszystkich trudności od samego początku.

Reklama

"Mieliśmy licencję na markę, która nie była dobrze znana poza pewnymi obszarami Europy i całkiem nowe studio deweloperskie. Całość, jak myślę, okazała się pewnym szokiem dla zachodnich dziennikarzy i graczy" - powiedział Ohle.

Po sukcesie przychodzi jednak moment, w którym trzeba podjąć decyzje, dotyczące przyszłości produktu, czy całej marki. Pogląd Toma Ohle na tę sprawę przedstawia się następująco: "Wiedźmin to w tej chwili nasza najważniejsza marka i chcemy podtrzymać jej istotę jeszcze przez długi czas. Nie oznacza to jednak, że wprowadzimy na rynek Wiedźmina 2009 z zestawem aktualizacji, albo Geralta w formie pluszowego misia (co swoją drogą byłoby fajne), zaś z całą pewnością będziemy szukać możliwości kontynuowania serii. Otwiera się przed nami wiele - rozszerzenia, sequele, wersje konsolowe. Teraz wszystko jest kwestią decyzji, które rozwiązanie okaże się najlepsze dla Wiedźmina i dla graczy".

Na razie nadrzędnym dla CDP RED celem jest wprowadzenie na rynek edycji rozszerzonej Wiedźmina. Data jej premiery nie jest na razie znana, acz warto przyjrzeć się uważnie, co zaoferuje ona fanom Geralta:

gram.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy