City Interactive zmienia strategię wydawniczą

Znana z pecetowych gier budżetowych polska firma City Interactive coraz śmielej spogląda w stronę konsol i planuje wyraźne podniesienie jakości swoich produktów.

W wywiadzie dla serwisu giełdowego Stockwatch, Marek Tymiński - prezes rodzimego City Interactive SA - ogłosił, że jego firma poważnie się zmienia. Produkcje niskonakładowe nie odniosły za granicą spodziewanego sukcesu, dlatego rok 2009 upłynął pod znakiem tworzenia nowego planu wydawniczego.

"Podjęliśmy decyzję o zmianach w strategii spółki. Odchodzimy od produkcji i wydawania gier budżetowych, a kładziemy nacisk na rozwój gier w segmencie premium. To oznacza mniej gier rocznie, ale za to lepszych jakościowo. Z racji na węższy katalog produktów, mogliśmy znacząco ograniczyć koszty działalności. Naszym głównym celem jest wzrost efektywności, lepsze gry powinny przełożyć się na dużo lepszą sprzedaż" - powiedział szef CI. Po raz pierwszy o podobnych planach firma informowała w maju.

Reklama

Marek Tymiński zapowiedział, że w przyszłym roku na Xboksie 360 pojawią się trzy gry od CI, z których pierwsza będzie mieć tytuł Delta Force: Sniper i ma trafić do serc fanów FPS-ów dzięki "unikalnej tematyce".

Pochwalił się też, że gra Chronicles of Mystery na DS-a to pierwszy sukces jego firmy poza rynkiem pecetowym, ale nie podał żadnych konkretnych informacji na temat jej sprzedaży. W ciągu trzech miesięcy na tego handhelda trafić ma podobna produkcja, również bazująca na znanej serii przygodówek point & click - Art of Murder.

Wydawca oczywiście nie ma zamiaru rezygnować z tytułów na PC - chodzi o rozszerzenie oferty. To - razem z postawieniem na jakość - ma spowodować, że rok 2010 będzie dla City Interactive rekordowy pod względem zysków. Szczere życzenia powodzenia!

(gram.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | city
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy