Call of Duty: Modern Warfare 3 nie dla camperów

Camperzy to zmora każdego multiplayerowego shootera, także gier z serii Call of Duty. Przedstawiciele Infinity Ward zdradzili, że w Call of Duty: Modern Warfare 3 mapy pozwolą na płynniejszą rozgrywkę i odstraszą uciążliwych snajperów.

Mark Rubin, producent Call of Duty: Modern Warfare 3, w trakcie imprezy Call of Duty XP wyjaśnił, że w "dwójce" mapy były bardziej poziome, przez co gracz mógł zostać zastrzelony z różnych punktów, co utrudniało rozgrywkę - należało bowiem przez cały czas mieć się na baczności. To się zmieni w nadchodzącej części serii.

"W przypadku Modern Warfare 3 zdecydowaliśmy wziąć najfajniejsze elementy z pionowego układu map i starć, nie chcieliśmy jednak, żeby było to na tyle skomplikowane, abyś bez względu na to, gdzie biegniesz, był pod ciągłym ostrzałem lub aby niebezpieczeństwo nadciągało z każdego miejsca. Chcieliśmy, żeby mecze były płynne i myślę, że właśnie to jest to, z czym CoD 4 sobie nieźle poradziło" - wyjaśnia Mark Rubin.

Reklama

"Uważam, że Crash jest jedną z najlepszych map spośród wszystkich multiplayerowych FPS-ów. Rozgrywka na niej była płynna, więc nasi projektanci spędzili wiele czasu przyglądając się świetnym lokacjom ze starszych odsłon Call of Duty i innych gier. Chcieliśmy ustalić, co we wspomnianej płynności jest przyjemne i interesujące. Jeśli mapy będą zbyt proste, nie będą ciekawe. A jeśli będą zbytnio skomplikowane, nie będą przynosić zabawy" - dodaje Rubin.

Według Rubina, dzięki płynniejszej rozgrywce gracze poczują się bardziej komfortowo. Ponadto ujawniony w trakcie Call of Duty XP nowy tryb Kill Confirmed ma zachęcać graczy do ciągłego biegu. W wariancie tym głównym zadaniem jest zebranie jak największej liczby nieśmiertelników z ciał poległych wrogów - by tego dokonać, trzeba być cały czas w ruchu.

Rubin uważa, że w samym trybie Kill Confirmed pojawią się różnego rodzaju gracze. "Pierwszy typ to goście, którzy biegną i starają się podnieść nieśmiertelniki, próbując zabić kilku przeciwników. Pojawią się także osłaniający tych pierwszych oraz gracze wykorzystujący nieśmiertelniki jako przynęty. Na przykład zobaczysz jeden leżący obok ciebie, ale nagle pojawi się ktoś, kto użył go jako wabika" - twierdzi Rubin.

"Zachodzi tu wiele dynamicznych zmian na polu walki, nie chodzi tu więc tylko o zrobienie różniących się od siebie map, ale stworzenie wokół nich bardziej zróżnicowanej rozgrywki - nie polegającej tylko na campieniu" - dodaje producent Modern Warfare 3.

Fragment rozgrywki z trybu dla wielu graczy:

Przeczytaj także o wsparciu rozgrywki po LAN-ie w Modern Warfare 3

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy