Call of Duty: Black Ops - wyniki sprzedaży

Na spotkaniu z inwestorami przedstawiciele Activision pochwalili się wynikami sprzedaży Call of Duty: Black Ops i wydanych do niej czterech dodatków. Zaprezentowane liczby są naprawdę duże...

Jak ujawnił Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing, w trakcie spotkania z inwestorami Call of Duty: Black Ops znalazło jak dotąd 23 miliony nabywców, a więc o 4 miliony więcej niż Call of Duty: Modern Warfare 2.

Równie dobrze poradziły sobie cztery zestawy map do gry. Jak poinformował Hirshberg, dodatki sprzedały się w 18 milionach egzemplarzy, co jest wynikiem o 7 milionów lepszym niż w przypadku rozszerzeń do Call of Duty: Modern Warfare 2.

Średnio gracze wydali w sumie na Call of Duty: Black Ops 76 dolarów, czyli o 18% więcej niż wynosiła podstawowa cena gry. Dla porównania - na ubiegłoroczną odsłonę cyklu przeznaczono średnio 68 dolarów.

Reklama

"Mamy ponad 30 milionów unikalnych graczy w Black Opsie, którzy łącznie rozgrywają więcej niż 2,3 miliardy godzin dziennie. W przełożeniu to więcej niż 250 tysięcy lat, co oznacza, że nasi fani spędzają na graniu w multi Black Opsa dziennie więcej niż na zabawie na Facebooku" - mówi Hirshberg.

Dowiedz się, dlaczego w Battlefield 3 nie będzie możliwości strzelania do cywili

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy