Battlefield 1943 później na PC

Battlefield 1943 początkowo miała ukazać się jednocześnie na wszystkich platformach. Potem ogłoszono, że pecetowa wersja pojawi się dwa miesiące po konsolowych (we wrześniu).

Niestety mamy złą wiadomość - pecetowcy na produkcję poczekają znacznie dłużej.

Tegoroczne targi gamescom to nie tylko masa konkretnych szczegółów na temat gier, czy ich dat premier. To także niezbyt wesołe informacje o przesunięciu niektórych tytułów.

Producent Battlefielda 1943, Gordon Van Dyke ze studia DICE, oświadczył, że najnowsze dzieło jego ekipy nie pojawi się na PC we wrześniu, a dopiero w pierwszym kwartale 2010 roku.

Głównym powodem opóźnienia są problemy deweloperów z przeniesieniem silnika Frostbite z konsol na blaszaki. Dyke jednak przypomniał, że edycja pecetowa będzie charakteryzowała się kilkoma rzeczami niespotykanymi w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3 - m.in. zwiększona maksymalna liczba graczy (do 32), którzy będą mogli bawić się przez sieć, wsparcie dla DX9 i 10 i joysticków, dzięki którym sterowanie samolotami stanie się łatwiejsze, czy obsługa technologii VoIP.

Reklama

Pozostaje pytanie: czy po pół roku od premiery konsolowych wydań, ktoś jeszcze będzie zainteresowany Battlefieldem 1943, szczególnie jeśli na horyzoncie majaczyć będzie coraz wyraźniej Bad Company 2? No chyba, że i jego debiut zostanie opóźniony? A przecież to ten sam engine...

CDA
Dowiedz się więcej na temat: W.E.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy