Assassin's Creed III: Multi opowie dodatkową historię

Seria Assassin's Creed koncentruje się przede wszystkim na fabule i kampaniach dla pojedynczego gracza. Ale w "trójce" multiplayer ma być równie ważny, co "singiel".

W jednym z wywiadów twórcy produkcji ujawnili, że planują udostępniać graczom różnego rodzaju wyzwania, które rozwiną historię stojącą za trybem sieciowym.

W wywiadzie dla serwisu CVG Damien Kieken, producent w Ubisoft Annecy (studiu odpowiedzialnym za multi) ujawnił kilka nowych szczegółów o multiplayerze w Assassin's Creed III. W grze zostanie on rozbudowany pod względem fabularnym.

W trybie sieciowym Abstergo postanowiło wprowadzić Animusa - kluczowe urządzenie w serii pozwalające przeżywać wspomnienia przodków - na rynek komercyjny, reklamując urządzenie hasłami zachęcającymi do "odkrycia własnej przeszłości w jakości HD". Dzięki temu pojawi się możliwość wspólnej zabawy z innymi "klientami", czyli graczami.

Reklama

Deweloperzy chcą tym razem w jeszcze lepszy sposób utrzymać zainteresowanie graczy multiplayerem. W jaki sposób? Poprzez udostępnianie nowych wyzwań. Ich ukończenie pozwoli odkryć kolejne tajniki "sieciowej" fabuły.

"Abstergo Entertainment da wgląd w przyszłe inicjatywy firmy, udzielając dostępu do plików i informacji o swoich produktach, które wkrótce mają trafić na rynek. Wraz z postępami w grze i rozwojem bohatera, gracz otrzyma dostęp do tych plików oraz filmików. Co miesiąc pojawią się nowe wyzwania, których ukończenie odblokuje nową zawartość kontynuującą w ciągu roku fabułę multiplayera" - twierdzi Kieken.

Ponadto opowiedziana w multi historia, ma mieć wpływ na świat Assassin's Creeda, choć nie wiadomo jeszcze w jaki sposób.

Kieken zdradził też kilka innych faktów dotyczących multiplayera związanych bezpośrednio z gameplayem. Efekty pogodowe mają wpłynąć na rozgrywkę - np. burza śnieżna czy deszcz ograniczą widoczność, dzięki czemu trudniej będzie dostrzec innych graczy. Wprowadzi to dodatkowy element taktyczny.

Polacy stworzyli swoją wersję Tetrisa

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy