The Conduit - nowe informacje

Studio High Voltage podzieliło się sporą dawką nowych informacji na temat swojego nowego projektu - futurystycznego FPS-a The Conduit na Wii.

Twórcy FPS-a The Conduit na Wii ujawnili podczas ostatniej rozmowy z dziennikarzami serwisu IGN sporo nowych, konkretnych informacji o swojej nowej grze. Co prawda jest ona ciągle w fazie pre-alpha (tak więc nie ma co wyrabiać sobie zdania na podstawie tych screenshotów, które obecnie krążą po sieci), ale studio High Voltage mniej więcej wie, co uda się zrobić przez te siedem miesięcy, które zostały do planowanej premiery. Obecnie grę testuje kilkanaście osób, a najnowsza wersja umożliwia im przejście trybu kampanii od początku do końca z w miarę stabilną ilością klatek na sekundę (celem jest ciągłe 30 fps-ów, nawet przy największej rozwałce na ekranie). Poprawiono również w niej sztuczną inteligencję wrogów, na którą słychać było narzekania - np. podczas prezentacji gry na targach Penny Arcade Expo, gdzie firma przedstawiała starszy build. Interfejs natomiast będzie w pełni modyfikowalny - wszystkie ikony i informacje o broni gracz ustawi sobie tam, gdzie chce.

Reklama

Jeśli chodzi o multiplayer, to w grze znajdą się standardowe tryby: deathmatch, team deathmatch i capture the flag. Studio jest zainteresowane dodaniem czegoś bardziej skomplikowanego, ale być może dopiero po premierze wersji sklepowej. Co ciekawe, jest szansa na granie po LAN-ie, ale Nintendo nie dało jeszcze zielonego światła temu pomysłowi (choć sieć w biurze developera działa, i obsługuje do 12 graczy). Split-screena raczej nie będzie, podobnie jak cooperative'a. Kolejną ciekawą informacja jest to, że już dziś zapowiadany jest sequel, w którym najpewniej pojawią się wspomniane wyżej opcje (jeśli faktycznie nie trafią do części pierwszej). Podobnie ma się sprawa z pojazdami, ale w tym wypadku sytuacja jest już pewna - to element, na którego porządną implementację w "jedynce" nie starczy czasu. A jeśli nie możesz czegoś zrobić porządnie, to się za to nie zabieraj - dewiza studia High Voltage.

Obsługa WiiMotionPlusa nie została potwierdzona i nie zostanie, jeśli po testach twórcy stwierdzą, że różnica w rozgrywce nie jest duża. To z resztą nie jedyny dodatek do Wii, któremu się przyglądają - eksperymentują nawet z deską Balance Board i wykorzystaniem jej przy biegu postaci!

The Conduit ciągle nie ma wydawcy, ale tylko oficjalnie - developer zawarł już umowę z jedną z dużych firm w branży, a jej publiczne ogłoszenie nastąpi najpewniej w przyszłym miesiącu. Premiera gry planowana jest na marzec przyszłego roku.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Guardian | studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy