Kolejne pomysły na zwiększenie popularności Wii

Najnowsza stacjonarna konsola "wielkiego N" sprzedaje się doskonale na całym świecie, a pracownikom firmy nie brakuje nowych pomysłów na promocję swojego urządzenia.

Niedawno w niektórych centrach handlowych w Polsce można było sprawdzić Wii w akcji. W specjalnych pomieszczeniach, stylizowanych na domowy salon, prezentowano działanie sprzętu Nintendo i kilka gier, aby zwrócić uwagę nie tylko hardcore'owych graczy, ale również np. osób starszych.

Na nieco inny rodzaj promocji zdecydował się kanadyjski oddział Nintendo. Jeszcze tego lata po największych miastach kraju będą jeździć specjalne samochody, reklamujące Wii. Poza tym, że będą ozdobione logiem konsoli, w ich bagażniku znajdzie się gotowy do testów sprzęt. Mają zatrzymywać się co jakiś czas, dając ludziom szansę na spróbowanie zabawy, choćby w Wii Sports.

Reklama

Pomysł wydaje się niezły. Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać, aż podobne samochody zaczną jeździć po polskich drogach.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: pomysły
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy