Kicz następnej generacji!

Studio The Behemoth ujawniło swoje najnowsze plany. Autorzy popularnej platformówki 2D "Alien Hominid" tworzą obecnie konwersję swojego debiutanckiego projektu na Xboxa 360 oraz zupełnie nowy projekt zatytułowany "Castle Crashers", który ma trafić na najnowsze konsole.

W odróżnieniu od gier tworzonych przez znane firmy, produkcje pochodzącego z kalifornijskiego San Diego studia nie grzeszą swoją oprawą audio-wizualną, miast tego emanują przerysowaną prostotą.

"Alien Hominid" zadebiutował jako gra stworzona przy pomocy programu Macromedia Flash, dostępna za pośrednictwem strony internetowej. Tytuł, w którym jako kosmita walczyliśmy z Ziemianami, okazał się na tyle popularny, że zdecydowano się opracować wersję na konsole PlayStation 2, Xbox, GameCube, GameBoy Advance oraz na telefony komórkowe.

W najnowszym numerze amerykańskiego magazynu Game Informer twórcy zapowiedzieli przygotowanie kolejnej wersji produkcji. Tym razem żółty najeźdźca trafi na Xboxa 360 i będzie rozpowszechniany za pośrednictwem sieciowego trybu Xbox Live Arcade. Produkcja ma zostać wzbogacona o nowe opcje, poziomy oraz podwyższoną rozdzielczość grafiki. Projektanci spodziewanego na koniec roku tytułu nie są pewni co do umieszczenia w grze trybu pojedynków multiplayer.

Odnośnie "Castle Crashers" przedstawiono zaledwie kilka faktów. Gra zostanie zaprezentowana po raz pierwszy na międzynarodowych targach komiksu Comic-Con w San Diego. Zręcznościowa produkcja ma trafić na konsole następnej generacji w bliżej nieokreślonym terminie.

Sam przebieg rozgrywki ma przypominać klasyczne chodzone bijatyki nastawione na tryb kooperacji z innymi uczestnikami zabawy. Jednocześnie będą mogły bawić się nawet cztery osoby. Wydarzenia będą toczyć się w krainie zbliżonej stylistyką do średniowiecznej Europy.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Castle | kicz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy