W marcu wcielimy się w nowego Kapitana Amerykę

2271427 2271427

Najbardziej amerykański superbohater Marvela raz jeszcze postanowił zawitać na smartfony i tablety - gra zatytułowana "The Winter Soldier" trafi na urządzenia mobilne w marcu tego roku.

"Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz" trafi na duże ekrany w kwietniu, ale jeszcze wczesniej - w marcu - rynek mobilny wzbogacony zostanie o grę reklamującą nadchodzący blockbuster. Nikogo nie zdziwi wiadomość, że za projekt wziął się Gameloft, i tym bardziej - że będzie to stuprocentowo typowa, gameloftowa produkcja freemium.

"Typowa" niekoniecznie w złym sensie. Gameloft już kilka razy udowodnił, że dopracowaną oprawą graficzną i prostym, ale efektownym gameplayem jest w stanie przesłonić okropnie zaprojektowane mikropłatności i tradycyjnie ogromną awaryjność aplikacji. Jeżeli dotychczasowe, reklamowe "dzieła" Gameloftu was do siebie przekonały - "Zimowy żołnierz" nie powinien odstawać od reguły.

Reklama

Gameloft nie zdradza wielu szczegółów dotyczących nadchodzącej produkcji. Zapowiedź zamknięta została w jednym zdaniu: "Wcielając się w Kapitana Amerykę, gracze będą mogli wziąć udział w ekscytujących, dynamicznych bitwach i pochwalić się myślą taktyczną, kierując agentów S.H.I.E.L.D. ku walce z rozpoznawalnymi superzłoczyńcami Marvela". Wydawca opublikował też krótki trailer, ale wynika z niego niewiele więcej - poza tym, że oprawa graficzna przebija wszystkie dotychczasowe, mobilne twory Gameloftu.

Nie wiemy więc, kiedy Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz trafi do Google Play i App Store - choć Gameloft uważa, że zdąży z wydaniem gry do marca.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy