Sklep z aplikacjami i ekskluzywną VR zaprezentowany w Tokio Game Show

Reklama

Grupa Nvia przedstawiła nowości na rynku rzeczywistości wirtualnej: okulary-3D i sklep opracowany w całości przez firmę z serią gier od zewnętrznych deweloperów oraz własnych na telefony komórkowe lub smartfony z technologią Android.

Sklep Store MVR (www.storemvr.com) wprowadzi w przeciągu najbliższych miesięcy więcej treści i więcej gier, zarówno od partnerów deweloperskich, którzy chcą wykorzystać ten nowy kanał dystrybucji, jak również własne gry opracowane przez studio rozwoju grupy Nvia, które obecnie znajdują się w fazie testów beta.

Sklep obejmuje również sekcję dla deweloperów, w której mogą udostępniać swoje gry i inne treści rzeczywistości wirtualnej na własną rękę, aby były one dystrybuowane w ponad stu krajach (sklep dostępny jest w 14 językach).

Na stronie www.vxmask.com można sprwadzić możliwości okularów 3D. Ich cena obejmuje 2 bezpłatne pliki treści z Store MVR.

Victor Lamas, CEO grupy NVIA komentuje" “Po dwóch latach pracy nad tym projektem, cieszymy się niezmiernie mogąc ogłosił jego ostateczne wydanie i co najlepsze w Japonii, światowym rynku, który jako pierwszy jest skłonny do przyjmowania nowych technologii”.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje