Real Boxing: Świetne wyniki sprzedażowe

Reklama

Sprzedaż debiutującej miesiąc temu gry Real Boxing zbliża się do poziomu stu tysięcy kopii. A już dzisiaj na rynek trafi pierwsza duża aktualizacja do tego tytułu.

Nowa wersja to m.in. nowa arena „zlokalizowana” na moskiewskim Placu Czerwonym, system „perków” czyli dodatkowych bonusów urozmaicających rozgrywkę, kolejne wersje językowe oraz wiele mniejszych ulepszeń i poprawek. Jest to jeden z elementów strategii, który  zapewnia dobrą sprzedaż w długim okresie po premierze gry.

"Wiele z rozwiązań zastosowanych w tej i kolejnych planowanych aktualizacjach, zwiększą jeszcze bardziej wpływy z mikropłatności, które już teraz osiągnęły zadowalający wynik.Tak zwana „monetyzacja” dodatkowej zawartości gry stoi na bardzo wysokim, blisko 20% poziomie" – wyjaśnia prezes Vivid Games, Remigiusz Kościelny.

Wraz z aktualizacją przeprowadzona zostanie kolejna akcja marketingowa.

"Okres świąteczny to dla nas czas żniw.  Liczymy na bardzo dobre wyniki sprzedaży. Tym niemniej już do tego czasu mamy szansę przekroczyć poziom 100.000 sprzedanych egzemplarzy gry. I to w nieco ponad miesiąc po premierze" – podkreśla Kościelny.

Z kolei styczniu 2013 roku ukaże się kolejna produkcja spółki – gra Ski Jumping Pro, kontynuacja jednej z najbardziej sprawdzonych serii Vivid Games, która ma rzeszę fanów na całym świecie. Największymi rynkami zbytu są Niemcy i Austria. Ski Jumping cieszy się również dużą popularnością w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej jak również w Japonii i Korei, czyli wszędzie tam gdzie skoki narciarskie są jedną z najchętniej oglądanych dyscyplin sportów zimowych. 

"Zdecydowanie będzie to najbardziej atrakcyjna propozycja z całej historii tej gry. W porównaniu do poprzednich wersji ulepszyliśmy sterowanie i grafikę. Gracz ma do dyspozycji znacznie rozszerzoną ścieżkę kariery zawodnika i możliwości  jego personalizacji. Zwiększyła się również liczba konkursów. Ponadto rozbudowaliśmy system dostępnych opcji mikropłatności, aby osiągnąć tak dobre wyniki monetyzacji jak w przypadku Real Boxing"- zapowiada Remigiusz Kościelny.

Grę charakteryzuje grafika 3D na najwyższym światowym poziomie, a turniej odbywają się na ponad 32 skoczniach narciarskich w kilku trybach rozgrywki. Rozbudowana personalizacja zawodnika z kilkudziesięcioma artykułami do wyboru oraz zaawansowane statystyki, to kolejne atuty gry. Ski Jumping Pro dostępny będzie na platformy mobilne, w pierwszej kolejności z systemem Apple iOS.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje