Real Boxing 2 będzie wirutalną adaptacją spin-offa Rocky’ego!

Gra otrzymała podtytuł Creed.

Pierwsze Real Boxing było całkiem niezłą grą bokserską, o czym świadczy chociażby średnia ocen w serwisie Metacritic, która uplasowała się na poziomie 76%. Niedawno zapowiedziano kontynuację produkcji, która ma szansę być równie dobra – o ile nie lepsza – jak oryginał. Wygląda na to, że potencjał tkwiący w projekcie dostrzegli nie tylko gracze.

Niedawno Polacy z Vivid Games poinformowali bowiem, że udało im się zdobyć prawa do licencji filmu Creed, którą mają zamiar wykorzystać w powstającym Real Boxing 2. Gdyby ktoś nie wiedział – kinowa produkcja jest spin-offem kultowej serii bokserskiej opowiadającej o losach Rockiego Balboy.

Reklama

Głównym bohaterem obrazu będzie tytułowy Adonis Jonhson Creed, syn słynnego pięściarza Apollo Creeda. Chłopak marzy o tym, by dorównać swojemu ojcu, dlatego też zwraca się o pomoc do Rockiego, prosząc, by ten wziął go pod swoje skrzydła.

Dotychczas nie wiadomo było, w jaki sposób developerzy z Vivid Games zamierzają zrobić użytek z licencji na Creed, ale kilka dni temu podzielili się konkretnymi informacjami. Okazuje się, że plany rodzimego studia są ambitne – „dwójka” będzie oficjalną egranizacją spin-offu Rockiego.

Co to oznacza? Przebudowany zostanie tryb dla pojedynczego gracza. Użytkownicy pokierują w nim Adonisem, któremu pomogą w treningu. W trakcie zabawy stoczą wiele pojedynków, pnąc się po szczeblach kariery.

Rodzimi developerzy obiecują ponadto, że będą stale rozwijać grę po jej premierze. W planach są chociażby klasyczne pojedynki, w których gracze przejmą kontrolę nad Rockym walczącym m.in. z Apollo Creedem, Clubberem Langiem i Ivanem Drago.

Vivid Games postanowiło również zmienić nazwę produkcji, dodając do niej podtytuł Creed. Gra ma trafić na urządzenia mobilne działające pod kontrola iOS oraz Androida w okolicach premiery filmu. Ten zaś na ekrany amerykańskich kin wejść ma 25 listopada (do Polski trafi dopiero 16 stycznia przyszłego roku).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama