Kolejny sukces japońskiego giganta

Koncernu Capcom nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Twórcy tak popularnych serii gier jak Street Fighter, Mega Man czy Resident Evil coraz silniej zaznaczają swoją obecność na rynku gier mobilnych. Przedstawiciele japońskiej firmy postanowili pochwalić się internautom kolejnym sukcesem.

Kojarzycie Snoopy'ego, uroczego biało-czarnego pieska? Z pewnością tak, zważywszy na fakt, iż jest to jedna z najlepiej rozpoznawalnych postaci komiksowo-kreskówkowych na świecie.

Snoopy zadebiutował na łamach amerykańskiego komiksu autorstwa Charlesa M. Schultza 4 października 1950 roku. Za sprawą studia deweloperskiego Beeline Interactive oraz Capcomu, słynny piesek podbija serca kolejnych pokoleń również na urządzeniach przenośnych firmy Apple.

Reklama

Japoński koncern poinformował niedawno, że darmowa gra w uniwersum "Peanuts" - Snoopy's Street Fair - przekroczyła granicę 5 milionów pobrań. Z tej okazji wydawca z Kraju Kwitnącej Wiśni będzie rozdawał darmowe prezenty dla wszystkich posiadaczy gry przez pięć kolejnych dni.

Snoopy's Street Fair (dostępna jedynie na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS) została wydana w modelu biznesowym freemium, jednak aby pobrać dodatkowe treści w produkcji studia Beeline musimy wyłożyć prawdziwą gotówkę.

Studio Beeline jest znane z mobilnych adaptacji znanych kreskówkowych marek oraz ciekawych gier strategicznych. Twórcy Smurfs' Village, Herman the Hermit udowodnili już wcześniej, że potrafią tworzyć niezwykle wciągające produkcje obdarzone przepiękną grafiką. Sukces Snoopy's Street Fair tylko umocnił pozycję firmy oraz Capcomu na rynku gier mobilnych. Czekamy na więcej!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy