Infinity Blade: Dungeons - premiera przesunięta

Infinity Blade: Dungeons – mobilny slasher od Epic Games, Chair Entertainment i złożonego z byłych członków Big Huge Games oraz 38 Studios studia Impossible – zostało zapowiedziane na marcowej konferencji Apple’a. Gra miała pojawić się na iOS w tym roku, ale w jednym z wywiadów jej twórcy zdradzili, że premierę przesunięto.

Rzecznik prasowy Epic Games, Wes Philips, powiedział na łamach serwisu AllThingsID, że Infinity Blade: Dungeons nie ukaże się w tym roku. Dlaczego?

"Odkąd utalentowana ekipa z Impossible Studios zaczęła pracować nad Infinity Blade: Dungeons, zajęta jest dodawaniem swoich świetnych pomysłów i rozwiązań do gry. Ważna była jednak kwestia założenia samego Impossible Studios i dostarczenia zespołowi biurek, krzeseł i komputerów, na których jego członkowie mogliby pracować. Sprawy logistyczne przy zakładaniu nowego studia i implementacja jego świetnych pomysłów do gry wymagały dodatkowego czasu, więc Infinity Blade: Dungeons ukaże się na iOS dopiero w 2013" - mówi Philips.

Reklama

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy