Gyro+ debiutuje dziś na AppStore

Reklama

Panowie ze studia Vivid Games poinformowali przed momentem, że w dniu dzisiejszym nie wykonacie swoich codziennych obowiązków służbowych. Prawdopodobnie również tych domowych.Wszystko za sprawą premiery gry Gyro+, od której uzależniło się już prawie pół miliona graczy na platformach z systemem Android.

Dzisiaj gra debiutuje na iPadach, iPodach oraz iPhone’ach i istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że zakręci waszym życiem w kolorowym, old schoolowym stylu.

Twórcy wyżej wymienionej produkcji wyszli z założenia, że nie wszystkie gry muszą zaczynać się od nudnych, kilkuminutowych samouczków. Jeżeli choć raz w życiu narysowaliście kółko na papierze, to już wiecie jak grać w Gyro+. Tak, rozgrywka jest tak prosta! Wystarczy kręcić kolorowym kółkiem, łączyć barwy, zbierać power-upy i pobijać kolejne rekordy.

Warto przy tym nadmienić, że Gyro+ ma już blisko 500.000 pobrań w modelu F2P (free to play) na platformie Google Play. Czekamy na was na listach rankingowych, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia trailera.

Zwiastun gry Gyro+:

Swoja drogą Gyro+ to pierwsza gra, którą Vivid Games publikuje w modelu wydawcy. Jest to element realizacji przyjętej strategii, która zakłada dywersyfikację źródeł przychodów poprzez rozszerzenie modeli wydawniczych.

"Jednym z elementów naszej strategii jest wydawanie produkcji niezależnych twórców i innych studiów developerskich. Zgłasza się do nas coraz więcej firm, które chcą, aby skutecznie dostarczyć ich produkt na rynek. Mamy w tym obszarze bardzo duże kompetencje i zdecydowaliśmy się w ramach dywersyfikacji źródeł przychodów również na taką współpracę. Pierwszą z nich jest Gyro+, gra o super-minimalistycznym designie, ale jednocześnie bardzo wciągająca i mająca już rzeszę wiernych graczy" - tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. 

Pomysłodawcą Gyro+ jest Submachine Studios. Oryginalni twórcy odpowiedzialni byli za przygotowanie wersji Android, natomiast Vivid Games stworzyło wersję na urządzenie z systemem Apple iOS. Dzięki Vivid Games znacznie rozszerzona została sieć dystrybucji - do sklepu Google Play dołączą wkrótce m.in. w Amazon i Samsung Apps.

"Pragniemy zachęcić niezależnych twórców i małe studia developerskie do współpracy. Działamy bardzo proaktywnie, to znaczy, że już na etapie tworzenia gry jesteśmy w stanie udzielić wsparcia i cennych uwag, dzięki czemu końcowy produkt będzie po prostu lepszy. Nie bez znaczenia pozostają również istniejące kontakty biznesowe  oraz współpraca z wyspecjalizowaną agencją PR z Londynu. Jak pokazuje przykład Gyro+, możemy również stworzyć porty gry lub sfinansować całość lub część produkcji – tłumaczy Remigiusz Kościelny. Cieszy nas również fakt, że coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, iż nawet najlepszy produkt to dopiero połowa sukcesu, a nie mniej ważne jest dostarczenie go na rynek w taki sposób, by został dostrzeżony przez użytkowników wśród setek tysięcy innych pozycji" – kontynuuje Kościelny.

Przypomnijmy, że w ostatnim okresie ukazały się już własne produkcje Vivid Games takie jak Neon BlitzBMX Jam. Do końca 2012 r, do sprzedaży trafi również Speedball 2 Evolution PC oraz kolejne wcielenie niezwykle popularnej gry o skokach narciarskich -  Ski Jumping 2013. Jednak z pewnością największym tegorocznym wydarzeniem będzie debiut Real Boxing, najbardziej zaawansowanej technologicznie gry bydgoskiego developera.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje