Gods Will Be Watching: Thriller point&click zobaczymy wiosną

Prace nad Gods Will Be Watching dobiegają końca. Producent Devolver Digital we współpracy z Deconstructeam zapowiadają, że premiera ich oldschoolowej przygodówki odbędzie się jeszcze wiosną.

Reklama

Pomysł na Gods Will Be Watching powstał w trakcie ostatniej, dwudziestej szóstej edycji konkursu Ludum Dare. W trakcie dwóch dni grupa Devolver Digital stworzyła prototyp gry, który w trakcie kolejnych miesięcy ewoluował w większy projekt - długi, ciekawy, docelowo przeznaczony dla urządzeń mobilnych i PC-tów.

Twórcy postanowili w pewnym stopniu odtworzyć klimaty starych point&clicków z lat '90. Szata graficzna Gods Will Be Watching składa się w całości z pixel artu, a rozgrywka - co nikogo nie zaskoczy - polega na stukaniu w obiekty, z którymi chcemy nawiązać interakcję, używaniu i łączeniu znalezionych przedmiotów oraz rozwiązywaniu logicznych zagadek.

Na szczęście "oldschool" to nie jedyny motyw przewodni gry. Fabuła poprowadzi nas przez problemy grupy eksploracyjnej, która wysłana została w kosmos. Silniki padły, a gwiezdny pojazd nie ma zamiaru się ruszać - załoga postawiona została w niewygodnej sytuacji i między jej członkami dochodzi do wielu spięć. Biorąc udział w problemach etycznych i moralnych dylematach, obserwować będziemy rozlew krwi, motywy rozpaczy, odpowiedzialności i poświęcenia.

Każdy wybór z naszej strony ma mieć znaczący wpływ na losy reszty załogi - w szczególności decydować będzie o ich życiu i śmierci. Gods Will Be Watching to pierwsza tego typu przygodówka zapowiedziana w tym roku i jedna z niewielu, którą twórcy mają zamiar wydać na Androidzie ("klasyczne" przygodówki rzadko zawierają mikropłatności). Zarówno PC-towa, jak i mobilna wersja ma zostać udostępniona wiosnę 2014 roku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy