Fishing Joy zarabia już ponad sześć milionów dolarów miesięcznie

Niezwykle piękna i kolorowa gra wędkarska chińskiego studia flyfish - jednego z najpopularniejszych teamów deweloperskich w Państwie Środka, bije rekordy sprzedażowe.

Wydawca - CocoaChina zbiera profity po wprowadzeniu niezwykle efektywnej kampanii dystrybucyjnej. Fishing Joy urzeka od pierwszego wejrzenia. Tętniący życiem ocean pełen oszałamiających barw, setek niezwykłych gatunków ryb sprawia, że po uruchomieniu darmowej produkcji naprawdę nie miałem ochoty jej wyłączyć!

Podobnie jak ja sądzi zapewne ponad 10 milionów użytkowników, głównie w Chinach, gdzie produkcja zarabia ogromne pieniądze, oczywiście głównie dzięki mikrotransakcjom. Przedstawiciele CocoaChina przyznali, że w lutym gra zanotowała przychód w wysokości 6,28 miliona dolarów. Oznacza to wzrost o 100% w ciągu ostatnich dwóch miesięcy!

Reklama

Wydawca poinformował, że na tak znakomity wynik wpływ miało wiele czynników, jednak najważniejsze było podpisanie umowy dystrybucyjnej z trzema największymi operatorami sieci komórkowych w Chinach. Świetne efekty przyniosło również skoncentrowanie wysiłków działu marketingu na chińskim odpowiedniku Google Play. Sklep i cały rynek notuje zdecydowanie większe obroty aniżeli App Store w Państwie Środka.

Chińczycy preferują urządzenia z Androidem, przede wszystkim ze względu na fakt, że właściwie każdy może sobie na nie pozwolić, co nie jest wcale takie oczywiste w przypadku iPhone'ów i iPadów...

Grę Fishing Joy możecie bezpłatnie ściągnąć na swojrze urządzenia mobilne, klikając w link obok - pobierz grę.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy