GALERIE | Piątek, 26 listopada 2021 (00:16)
Kiedy w 2016 roku na rynku zadebiutowały pierwsze Airpodsy od Apple świat oszalał na punkcie bezprzewodowych słuchawek dousznych. Producenci smartfonów i urządzeń audio prześcigali się w dostarczaniu nowego sprzętu. W pewnym momencie do maratonu postanowił przyłączyć się także Razer. Firma, która do niedawna kojarzona była głównie z urządzeniami peryferyjnymi dedykowanymi graczom, jak myszy czy klawiatury, coraz śmielej rozwija swoje portfolio w kierunku nieco bardziej lifestyle’owych produktów.
1 / 26
Świadczy o tym rozszerzenie bazy oferowanych sprzętów o takie gadżety, jak kontrolery i etui do smartfonów, smart okulary, fotele, oświetlenie LED czy choćby innowacyjna maska ochronna. Amerykanie zręcznie reagują na zmieniający się rynek, dostarczając produkty, które przydadzą się współczesnym graczom.
Źródło: INTERIA.PL